Gyakran ismételt kérdések

A weboldalunkon illetve egyedi ajánlatkérés alapján leadott megrendelések szállítási összege változó. Minden esetben a megvásárolt termékek súlya és térfogata alapján számítja ki rendszerünk, vagy kollégánk az árajánlat során. A pontos és részletes szállítási díjtáblázat itt érhető el.

Bruttó 59.999 forintos rendelési összeg felett ingyenes szállítási lehetőséget biztosítunk.

Igen, viszont kizárólag abban az esetben, amennyiben ezt előzetesen jelezted számunkra. Telephelyünk nem üzletként üzemel, azonban lehetőséget biztosítunk készpénzzel és bankkártyával történő fizetésre. Raktárunk címe: 2896, Szomód, Akácfa utca 78.

Ebben az esetben kérjük, hogy keresd kollégáinkat elérhetőségünk bármelyikén, hogy a lehető leggyorsabban egyeztethessünk a részletekről. Számunkra fontos partnereink elégedettsége, ezért bizonyos termékeknél egyedi kedvezmények is elérhetőek.

A kellemetlenségért elnézést kérünk! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal, akik segítségedre lesznek a helyzet gyors és zökkenőmentes megoldásában.

Kérjük, mielőtt felvennéd a kapcsolatot kollégáinkkal, ellenőrizd megrendelésed az emailes visszaigazolások alapján, és az általunk vállalt szállítási határidőket is. Előfordulhat, hogy megrendelésed nem minden tétele érhető el készletről azonnal. Ilyen esetekben kollégáink minden esetben keresni fognak, hogy egyeztessük a vállalt szállítási határidőt. Amennyiben ez megfelelő számodra, úgy előfordulhat, hogy a kézbesítés során elsőként csak a termékek egy részét kapod meg, a továbbiakat csak a beérkezésüket követően, egy másik csomagban. Amennyiben ezek ellenére is azt tapasztalod, hogy hiányzik egy termék, esetleg téves mennyiség érkezett, úgy kérjük szíves megértésed! Kollégáink rendelkezésedre állnak elérhetőségeink bármelyikén, és szívesen segítenek a probléma megoldásában.

Először is köszönjük, ha a vásárlástól való azonnali elállás helyett először felveszed velünk a kapcsolatot. Több esetben volt rá példa, hogy csupán szakszerű segítségre volt szüksége egy kedves vásárlónknak a termék összeillesztéséhez. Szakértő ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésedre. Egyéb esetekben az Általános szerződési feltételek 9. pontjában részletezett szabályok alapján áll módodban a vásárlástól elállni.

Készleten lévő termékeink esetében: az átvétel módjától függ mindez. Személyes átvétel re igyekszünk időpontot biztosítani még aznap munkaidőben, illetve a munkanapokon leadott, készleten lévő vagy beérkezett rendelések kiszállításáról 24 órán belül intézkedünk. Célunk, hogy szállító partnereinkkel együttműködve a rendelésed a lehető leghamarabb eljusson hozzád.

A rendelés feladását követően kiszállítással kapcsolatos tájékoztatásért a kiszállítást végző futárszolgálathoz tudsz fordulni az általuk emailben küldött csomag értesítőben lévő csomagszám alapján.

Rendelésre érkező termékeink és egyedi megrendelések esetében: azaz amikor egy termék nem áll rendelkezésre raktárunkban (gyártás szükséges), esetleg a termék beszerzése több időbe kerül, vagy külső raktárunkból szükséges beszállítanunk, úgy egyedi szállítási időkre kell számítanod. A kiszállítás tervezett dátumáról emailben tájékoztatjuk megrendelőinket. Köszönjük türelmed és megértésed!

A megrendelés során, az email-es értesítőben kapott díjbekérő sorszámát. Amennyiben ez kérdéses lenne számodra, esetleg nem találod az általunk küldött díjbekérőt, kérjük, hogy először nézd meg a használt levelezőrendszered “Levélszemét” mappáját. Ha ott sem találod a megrendelés értesítőt kérjük, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal.

Termékpalettánk folyamatosan változik. Fontos számunkra, hogy legkedveltebb termékeink folyamatosan, készletről is elérhetőek legyenek, de előfordulhat, hogy olyan terméket rendelnél, amit csak szezonálisan tartunk (például karácsonyi ragasztószalagok).

Ilyen esetekben kérjük, hogy keresd meg kollégáinkat elérhetőségeink bármelyikén, hogy utána tudjanak nézni az általad keresett cikkek beszerzési vagy gyártási lehetőségeinek.

Árajánlatainkat munkanapokon legkésőbb 48 órán belül, de általában aznap kiküldjük egyedi kalkulációink alapján.

Nincs! Számunkra fontos, hogy kisvállalkozókat és akár magánszemélyeket is ki tudjunk szolgálni, ezért weboldalunkon minimális rendelési érték nincs, ugyanakkor néhány termék esetében - ahol például a gyártó előírja a termékek megadott mennyiség szerinti egységes értékesítését - lehetséges, hogy a minimális rendelési mennyiség egy adott darabszámtól lehetséges. Javasoljuk, hogy minden esetben ellenőrizd a megrendelt termékek mennyiségét még a kosár oldalon.

Megrendelésed jelenleg az alábbi módokon tudod kifizetni:

  • készpénzzel vagy bankkártyával - személyesen szomódi raktárunkban,
  • előreutalással - ennek pontos részleteiről emailben tájékoztatunk megrendelésed leadását követően.
  • utánvéttel - futárral történő szállítás esetén érhető el
  • PayPal fizetés - online fizetés a PayPal nemzetközi rendszerén keresztül
  • Barion fizetés - online bankkártyás fizetés a Barion rendszerén keresztül

Részletes információkért kattints ide.

Az általunk kiállított számla összegének beérkezését követően. Fontos, hogy amennyiben a számla szállítási költséget is tartalmaz, úgy ez az összeg is előreutalással fizetendő.

Igen, viszont kizárólag abban az esetben, amennyiben még nem adtuk át rendelésed a kiszállítást végző futárszolgálatnak. Ezt követően a szabályozások alapján az elállási jogoddal élve teheted meg mindezt. Amennyiben viszont megrendelésed még raktárunkban van, úgy kollégáink örömmel segítenek rendelésed módosításában, esetleg korábbi rendelésed törlésében. Amennyiben egyedi gyártással vagy egyedi termék beszerzéssel kapcsolatos módosítási igényed van, kérünk, hogy amint lehetőséged van rá, jelezd mindezt kollégáink felé is, hogy megtehessék a szükséges lépéseket.